Branding

HYUNDAI

Hyundai Corporation ha entrat en el camp de la solució de seguretat mitjançant el desenvolupament i fabricació de sistemes de seguretat, incloent-hi càmeres de seguretat i gravadors de vídeo digital. Hyundai cerca crear un clima de confiança mitjançant la contribució a la protecció i seguretat de les persones i el transport en tots els països del món.

Tipus de projecte

Disseny de submarques

Àmbit

Professional

Any

2016

La constant innovació del fabricador coreà demandava la creació de diverses gammes de cambres en funció de les seves característiques de valor afegit respecte a la competència.

En aquest sentit es van crear per a HYUNDAI tres logotips diferenciats. En primer lloc la submarca NEXTGEN que fa referència a les cambres de segona generació de la marca. En segon lloc la gamma de cambres Ai Sense, el valor afegit de les quals és l’ús de la Intel·ligència Artificial a l’hora de processar les imatges. I finalment per a les càmeres a tot color i de baixa il·luminació, la gamma Color View.

hyundai aisense | David Marín Portfoli |

Gamma Intel·ligència Artificial

David Marín; diseño gráfico; imagen corporativa; logotipo; HYUNDAI Color View; Barcelona

Gamma Tot Color